سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چهارشنبه 88 مهر 1

با سلام خدمت دوستان


از تمام عزیزان که عضو فید این وبلاگ شدند، آدرس فید خودشون رو به آدرس جدید ما انتقال بدند :

http://feeds.feedburner.com/OnlyEnrique

 

به نظرم اشتراک از طریق فید خیلی موثر تر از اشتراک ایمیل هست ! می تونید با Google Reader تمام وبلاگ ها رو با هم بخونید !

موفق باشید ...


چهارشنبه 88 مهر 1

این مطلب رو واسه کسانی که از ‍میخوان از سرویس فید استفاده کنند، گذاشتم !

 

RSS یا ( Really Simple Syndication ) شیوه ای ساده است که به شما امکان می دهد به طور خودکار تازه ترین اخبار و اطلاعات موجود در سایت ها و وبلاگ ها را دریافت کنید. با اضافه کردن آدرس فایل به برنامه خبر خوان میتوانید از طریق آن از آخرین مطالب با خبر شوید و آنها را مطالعه کنید. تکنولوژی RSS ( فید ) در واقع به منظور سهولت و سرعت بالا برای دسترسی به مطالب به وجود آمده و در حال حاضر پیشرفته ترین و آخرین روش برای مطالعه و دسترسی سریع به مطالب است. در اکثر وب سایت ها این علامت نارنجی رنگ به نام «فید» قرار گرفته است. کافی است که آدرس آن را به نرم افزار خبر خوان خود اضافه کنید تا بتوانید به راحتی مطالب سایت ها را بخوانید.  
 
استفاده از نرم افزار های خبر خوان به شدت در حال فراگیر شدن است. و اغلب کاربران برای دسترسی سریع و جلوگیری از اتلاف وقت از این روش برای مطالعه مطالب استفاده میکنند. کافی است یک بار از خبرخوان ها استفاده کنید تا متوجه شوید چقدر در وقت شما صرفه جویی می شود. خبر خوان ها به شما این امکان را می دهند تا تمام وب سایت های مورد علاقه تان را در یک جا ببینید.  
 
از چه خبر خوانی برای خواندن فید وب سایت ها استفاده کنم؟  
ما سرویس آنلاین Google Reader را پیشنهاد می کنیم. سریع، راحت و از همه مهم تر متعلق به گوگل! اگر کاربر جیمیل هستید برای استفاده از «گوگل ریدر» نیاز به ثبت نام هم ندارید. بعد از ثبت نام در صفحه اصلی «گوگل ریدر» روی لینک «add a subion» در قسمت بالا سمت چپ صفحه کلیک کنید.  
 
حالا آدرس فید سایت مورد نظر  را به کادر باز شده اضافه کنید: ( می توانید آدرس پایین را واسه وبلاگ من انتخاب، و Copy و Paste کنید )  
 

http://feeds.feedburner.com/OnlyEnrique

 
روی دکمه Add کلیک کنید. تمام شد! حالا شما عضو فید وبلاگ من شدید. از این به بعد با مراجعه به گوگل ریدر می توانید از آخرین مطالب OnlyEnrique مطلع شوید. اما هنوز تمام نشده. شما می توانید فید بقیه سایت ها مورد علاقه خودتان را هم به گوگل ریدر بدهید. به این صورت شما تمام آنها را در گوگل ریدر خواهید داشت.  
 
فید خوانی خوبی داشته باشید!  

 

منبع از سایت نارنجی با تصرف و تلخیص !


چهارشنبه 88 مهر 1

سلام خدمت دوستان

 

اول این که خواستم بگم به لینک باکس من سر بزنید :

 

http://onlyenrique.parsiblog.com/links

 

مطالب جالبی رو می تونید پیدا کنید !

 

بعد می تونید عضو خبرنامه وبلاگم بشید (از سمت راست ) تا جدیدتر پست ها واستون ایمیل بشه !

 

تا الان حدود 16 مشترک عضو شدند پس شما هم بپیوندید !

 

در ضمن وبلاگ ‍‍‍‍فید هم داره که واسه بعضی ها می تونه مفید باشه ! (RSS‍‍)

 

موفق باشید ...



لیست کل یادداشت های این وبلاگ